15 întrebări la care trebuie să știi să răspunzi dacă vrei să lucrezi în servicii pentru clienți

Servicii pentru clientiEști tânăr, poate chiar student, și îți dorești să lucrezi într-un domeniu în continuă dezvoltare în țara noastră, cum este cel de servicii pentru clienți. Însă, înainte de a-ți depune CV-ul pentru un job în acest domeniu, trebuie să știi mai multe despre el, căci nu trebuie să te bazezi doar pe informațiile primite de la colegi sau de pe internet.

În primul rând, trebuie să știi că, dacă vei lucra în acest domeniu, vei fi o persoană foarte importantă în companie. Și asta deoarece tu, spre deosebire de marea majoritate a angajaților companiei, ai privilegiul să comunici în mod direct cu clienții. Tu le poți afla dorințele, frustrările și îi vei înțelege mai bine decât oricine.

De asemenea, tot ție îți revine sarcina uneori dificilă de a le transmite anumite informații sau decizii neplăcute pentru ei, dar și de a le da vestea bună că problema pe care au anunțat-o s-a rezolvat. După cum vezi, este un job cu provocări, dar și cu multe satisfacții de care trebuie să fii pregătit din timp. Dacă simți că asta îți dorești să faci, te vom ajuta în acest articol să ai atitudinea potrivită care te va ajuta să te angajezi în acest domeniu.

Și îți propunem o listă de întrebări la care ne dorim să știi să răspunzi atunci când vii la interviul de angajare:

1. Care este motivul pentru care îți dorești să lucrezi în servicii clienți?
2. Care este cea mai frumoasă experiență de client pe care ai avut-o cu o companie?
3. Dar cea mai proastă?
4. Cum te vei simți când vei sta de vorbă cu un client?
5. Ai discutat vreodată cu un client furios? Cum ai gestionat situația? Ce ai face acum într-o situație similară?
6. Cum reacționezi atunci când ești criticat tu sau acțiunile tale?
7. În ce situații clientul ți se pare dificil să înțelegi clientul?
8. Clienții au diferite solicitări. Când crezi că este în regulă să-i refuzi?
9. Care crezi că este cea mai bună modalitate să ajuți un client care a discutat deja cu mai mulți reprezentanți ai companiei, însă nu a primit ajutorul dorit?
10. Ce faci în cazul în care clientul raportează o problemă tehnică pe care nu știi cum să o rezolvi?
11. Atunci când îi răspunzi unui client, pe ce criterii decizi ce informații să-i spui și ce informații să le lași deoparte?
12. Ai fost pus vreodată în situația de a convinge un client sau un coleg să-și scihmbe modul în care lucrează? Cum ai procedat?
13. Ce te face să fii un coleg bun?
14. Care este abilitatea pe care îți dorești să o dezvolți în prezent?
15. Ce te face mai bun astazi față de acum un an?

Acum, că ai citit aceste 15 întrebări, vei ști ce așteptări are angajatorul de la tine și ai posibilitatea să-ți pregătești răspunsurile, abordarea și atitudinea astfel încât să fii angajat pe postul dorit.

Sursa foto: www.pexels.com