4 citate memorabile marca Disney care te ajută să ai relații excelente cu clienții

citate disney

Sursa foto: pixabay.com

Disney, una dintre cele mai mari companii din lume, are un mare avantaj în fața multor alte companii: are o relație extraordinară cu clienții, fiind, din acest punct de vedere, un model de urmat pentru angajații din departamentele de servicii clienți ale tuturor afacerilor.

Deși producțiile Disney se adresează în principal copiilor, și adulții descoperă lecții utile, iar companiile au și ele multe de învățat.

Blogul dedicat temelor referitoare la serviciile pentru clienți – iwantitnow.walkme.com – prezintă patru citate marca Disney care pot fi transformate în lecții importante pentru departamentele de servicii clienți:

1. „Dacă poți să visezi ceva, înseamnă că poți să-l și realizezi” – Walt Disney. De multe ori, este nevoie de o investiție consistentă de timp și de efort pentru a face un client fericit, însă, dacă îți dorești ca serviciile pentru clienți ale companiei tale să fie ireproșabile, trebuie să faci tot ce-ți stă în puteri pentru a-ți atinge obiectivul. Una dintre cele mai importante modalități pentru a excela în rezolvarea problemelor angajaților este investiția în trainingul angajaților. Ei trebuie să ajungă să-ți împărtășească viziunea despre afacere.

2. „Aventurează-te în afara zonei tale de confort. Recompensele merită să faci acest lucru” – Rapunzel, „o poveste încâlcită”. Unii manageri au mari rețineri când vine vorba să le ofere angajaților responsabili cu comunicarea cu clienții mai multe atribuții în luarea deciziilor pentru rezolvarea conflictelor. Aceste companii ar trebui să înceapă să organizeze training-uri pentru angajați, ajutându-i pe aceștia să ia decizii bune. Iar primul pas este să le explice acestora care sunt așteptările și cum pot fi îndeplinite. Este adevărat, angajații se mai întâmplă să greșească uneori. Totuși, dacă le reduci din responsabilități, greșelile nu vor dispărea, iar ei se vor simți mai puțin conectați cu locul de muncă.


Top 10 hobby-uri care te ajută să devii mai productiv
Cum să scrii emailul perfect care va cuceri orice client
“Dacă nu știu franceza bine pot lucra la Webhelp?”. AFLĂ răspunsul! PLUS alte întrebări de la candidați


3. „Oh da, trecutul poate să doară. Dar felul în care îl privesc, poți fie să fugi de el, fie să înveți din el” – Rafiki, „Regele Leu”. Angajații se întâmplă să greșească. Înțelepciunea constă în a învăța din aceste greșeli și să fii într-un proces de îmbunătățire continuă a ta și a companiei. Iar în ceea ce privește relațiile cu clienții, este mereu loc de mai bine. De exemplu, comunicarea prin intermediul rețelelor de socializare, care este extrem de importantă deoarece le oferă potențialilor consumatori informații despre cum se comportă compania cu actualii consumatori. Așadar, îmbrățișează trecutul și învață-i pe angajați cum să devină mai buni în viitor.

4. „Problema nu este problema. Problema este atitudinea ta despre problemă” – Jack Sparrow, „Pirații din Caraibe”. Atitudinea este totul! Atitudinea companiei față de problemele clientului poate să transforme un client furios într-un client fidel. Nu ignora problema. În schimb, găsește modalități de rezolvare a cerințelor clienților, indiferent de costurile pe care le presupune. Clienții țin minte serviciile proaste pe care le-au primit de la anumite companii. Mai mult decât atât, ei își expun opinia pe rețelele de socializare de fiecare dată când au ocazia sau când se vorbește despre compania respectivă.

Webhelp România continuă recrutările pentru sediile din București, Ploiești și Galați. Hai și tu în echipa Webhelp România care va depăși, în curând, 2.000 de angajați! Așteptăm CV-urile sau întrebările tale pe online @ ro.webhelp.com