4 lucruri pe care trebuie să le faci în primul an la noul job

webhelp primul an la noul job sursa foto pixabay.com 594090Ai fost selectat, ai fost la interviul de angajare și ai luat jobul dorit. Primele săptămâni la noul loc de muncă trec mai greu, deoarece ești pus în situația să te adaptezi, să te obișnuiești cu drumul, cu noul sediu, cu biroul tău, dar și cu oamenii care te înconjoară, șefi și colegi.
Poți observa, însă, că, de îndată ce ai început să te familiarizezi cu locul și cu modul de lucru, timpul începe să treacă mai repede și te surprinzi, într-o bună zi, că a trecut un an întreg…
E mult? E puțin? Asta depinde foarte mult de ce anume ai reușit să faci în această perioadă de timp. Fiecare persoană are propriile sale obiective.
De exemplu, cineva lucrează în principal pentru că are nevoie de bani, altcineva vine la job cu bucurie deoarece își dorește să adune experiență, în timp ce o a treia persoană se bucură că are colegi buni cu care să comunice. Care ar putea fi rezultatele acestor persoane după un an de muncă în firmă?
Specialiștii departamentului de Resurse Umane de la Webhelp România sunt de părere că, după un an de muncă la o companie trebuie să bifezi cel puțin patru lucruri:
1. La finele primului an de muncă într-o companie, trebuie să-ți cunoști colegii de birou sau cel puțin pe cei care stau în imediata ta vecinătate și trebuie să știi și câteva lucruri despre ei. Chiar dacă vii la muncă pentru a câștiga bani și experiență, nu poți ignora echipa și nu te poți limita doar la un schimb superficial de cuvinte. Mai mult decât atât, la orice loc de muncă sunt apreciate persoanele care au abilitatea să construiască relații cu toată lumea: de la persoana de la recepție și până la director.
2. În primul an la job, trebuie să fi fost ajutat de cineva și trebuie să fi ajutat deja pe câteva persoane. O echipă adevărată se bazează pe încrederea colegilor și pe ajutorul reciproc. Asta înseamnă colaborare. Se știe că împreună pot fi obținute rezultate mult mai bune decât ale fiecărei persoane în parte.
3. După 12 luni de muncă, trebuie să-ți fi găsit deja locul potrivit. Fiecare angajat aduce o plus valoare jobului său prin personalitatea sa pe care o imprimă lucrurilor pe care le face. Folosește-ți calitățile tale native și abilitățile dezvoltate și rafinate pentru a da tot ce-i mai bun din tine în fiecare zi la locul de muncă. Făcând ceea ce faci cu pasiune, vei obține ceea ce dorești și vei fi o sursă de inspirație pentru cei din jurul tău.
4. La un an de la angajare, trebuie să știi foarte bine ce ai de făcut și să-ți faci foarte bine treaba. Trebuie să-ți fi dezvoltat atât de bine abilitățile de la job încât să fii în stare să-i ajuți și pe noii colegi să se integreze și să evolueze în meserie.

Webhelp România formează, chiar în aceste zile, echipa de 300 de angajați pentru cel mai nou sediu Webhelp Iași. Dacă ești din Iași și vrei să te alături celui mai mare recrutor din România în rândul francofonilor, trimite CV-ul tău pe jobs[at]ro.webhelp.com