Capital: Webhelp, noul lider în domeniul relațiilor clienți, are un apetit feroce

Pentru majoritatea, luna august este dedicata concediului. Nu și pentru cofondatorul Grupului Webhelp, Frédéric Jousset, după cum a constatat jurnalistul Francois Miguet, de la revista franceza “Capital”.

Astfel, in ultimul număr al revistei, publicat chiar astăzi, Jousset dezvăluie din planurile imediate de expansiune ale grupului. “Am fost în Turcia, unde am negociat preluarea unui centru de apel, numărul patru pe piața locală”, a povestit Frédéric Jousset în “Capital”.

Jurnalistul Francois Miguet remarca faptul că, împreună, Frédéric Jousset și Olivier Duha, cofondatorii grupului Webhelp, afișează siguranța marilor cuceritori. Pentru că, la 15 ani de la fondarea grupului, Webhelp a devenit unul dintre cele mai mari centre de contact din Europa (cu linii telefonice pentru clienți, dar și cu echipe care oferă consiliere clienților prin SMS sau e-mail), cu o cifră de afaceri anuală de peste 650 de milioane de euro.

“De la înființare, am creat un post nou la fiecare două ore”, spune Frédéric Jousset. În acest moment, echipa a ajuns la peste 27.000 de angajați ce oferă consiliere clienților a peste 500 de companii.

În cinci ani, Webhelp vrea să fie lider absolut și să se extindă pe piețele din Asia și din Statele Unite.

Click pe imagine și citește articolul:

webhelp revue capital