Cele 3 calități care îți asigură un job bun

webhelp joburiMulți angajați din companii, dar și din afara lor, râvnesc la joburile bune, fie că vorbim de funcții de conducere sau de alte posturi bine plătite și care îți cresc „valoarea de piață”. Totuși, puțini sunt acei care reușesc să ajungă să le ocupe.

Specialiștii departamentului de recrutare de la Webhelp România îți vorbesc, în acest articol, despre cele mai mari diferențe dintre persoanele care reușesc să ajungă să aibă joburi bune și cele care nu o fac.

Să luăm, spre exemplu, două persoane. Pornim de la premisa că ambele persoane au același nivel de educație, au urmat aceleași studii și pregătire formală. Dacă nivelul de cunoștințe formale este aproximativ același, ce le face pe anumite persoane să iasă mai în față, să se prezinte mai bine și să reușească să ocupe cele mai bune posturi scoase la concurs?

Sunt trei diferențe principale între oamenii care reușesc să ocupe joburile bune și cei care nu o fac. În primul rând, este dorința foarte mare de a ocupa un post bun și de a face parte din rândul persoanelor importante din companie. Aceste persoane sunt ambițioase și își doresc ce este mai bun.


 

Soluții simple care te ajută să-ți gestionezi emoțiile la job
4 metode amuzante ca să-ți perfecționezi franceza


Și, pentru că simpla dorință și ambiție nu sunt suficiente, a doua diferență primordială între cele două tipuri de persoane este setarea obiectivelor. O dorință poate rămâne doar la nivelul de dorință atâta timp cât nu este transpusă într-un obiectiv major. Acesta, la rândul său, poate fi „spart” în obiective mai mici, ceea ce te ajută să le percepi ca fiind mai ușor de realizat, deoarece lucrurile par cu mult mai clare când poți face legătura cu acțiunile tale de zi cu zi.

Avem deja două ingrediente puternice, dorința și stabilirea obiectivelor. Pentru ca rețeta succesului să aducă cele mai bune rezultate, este nevoie și de implicare, adică de muncă propriu-zisă, susținută, zi de zi, până când obiectivul este atins. O persoană implicată în ceea ce face este o persoană care își iubește meseria, este o persoană dedicată companiei. Implicarea poate însemna, la un moment dat, să stai mai mult timp peste program sau aloci o parte din timpul tău liber documentării pentru un proiect de la birou. Însă implicarea începe înainte ca o persoană să ajungă să lucreze în companie. Implicarea începe cu dorința acelei persoane de a se dedica unei anumite meserii, ceea ce o face să caute soluții de dezvoltare informală în acel domeniu alegând să meargă la cursuri, să citească articole și cărți de specialitate etc. Cu siguranță, o asemenea persoană va fi remarcată și apreciată de către colegii și superiorii săi.

Desigur, acestor trei calități li se pot adăuga și altele, însă considerăm că sunt esențiale, deoarece, în lipsa lor, nu pot fi atinse obiective profesionale ambițioase.


WEBHELP este un grup francez specializat in gestionarea relatiei cu clientii (gestionarea e-mailurilor, scrisorilor, apelurilor emise/receptionate, chat) avand 30 000 de angajati in 81 de centre de contact situate in 21 de tari : Romania, Franta, Maroc, Belgia, Algeria, UK, Africa de Sud, Madagascar, Portugalia, Olanda, India, Elvetia, Italia, Austria, Germania, Polonia, Cehia si Surinam.

In plina dezvoltare, WEBHELP continua sa-si mareasca echipele promovand o politica de satisfactie a clientilor si a angajatilor. WEBHELP a fost clasat pe locul 1 in topul celor mai dinamice 500 de companii din Europa de catre BusinessWeek.

WEBHELP numara in prezent peste 2000 de angajati in Romania, in cele 6 centre din Galati, Bucuresti, Iasi si Ploiesti.