Cele mai importante 3 calități dacă vrei să lucrezi într-un call center

Situația ideală pentru angajat și pentru companie chiar există și are loc atunci când salariatului îi place ceea ce face, simte că evoluează și că lucrează într-un mediu plăcut și, în consecință, oferă ce are mai bun de oferit firmei care l-a angajat.

Specialiștii în recrutare de la Webhelp România analizează permanent sute și sute de CV-uri ale candidaților, însă doar o parte dintre aceștia trec la etapa următoare, cea a interviului și mai puțini ajung să fie angajați. În timp, specialiștii Webhelp au observat că jobul în domeniul relațiilor cu clienții nu i se potrivește oricui, indiferent de studiile absolvite sau de limbile străine vorbite. Corelând informațiile prezentate de candidați în CV-uri și interviuri cu performanțele lor ulterioare de după angajare, ei au ajuns la concluzia că anumite calități prezente în tipologia persoanei care dorește să se angajeze o poate face un angajat de succes sau nu.Iată care sunt calitățile care stau la baza succesului într-un call-center.

1. Creativitate. Aceasta este foarte importantă în găsirea de soluții la problemele mai rare sau mai dificile cu care s-ar putea confrunta clienții. În plus, o doză de creativitate în discurs va fi întotdeauna un avantaj când vine vorba de a-i comunica interlocutorului o veste neplăcută, inclusiv legată de anumite costuri suplimentare pe care trebuie să le suporte.

2. Curiozitate. Un proaspăt angajat curios are o dorință sinceră de a afla cât mai multe lucruri noi cât mai repede. De asemenea, el se grăbește să le testeze, să le pună în practică pentru a vedea cum funcționează, fără să-i fie frică să nu greșească. Acest curaj pe care i-l conferă curiozitatea îl poate duce departe în carieră. În plus, curiozitatea îl va mâna mereu să caute soluții noi mai eficiente la problemele cu care se confruntă.

3. Abilitatea de a face mai multe lucruri în același timp. În cazul angajaților care au această calitate riscul de a face greșeli este cu mult mai mic, deoarece ei au un talent nativ de a reuși să seconcentreze pe un lucru important pe care îl fac, fără, însă, a scăpa din vedere și alte activități complementare. Acești angajați au abilitatea de a continua discuția cu clientul chiar și în timp ce caută informațiile cerute de acesta, lăsând astfel o impresie bună despre întreaga companie.