Cum sună serviciile extraordinare pentru clienți?

perseverentaÎn prezent, nicio companie nu mai poate ignora obligația de a oferi servicii foarte bune clienților. Într-o măsură mai mare ca oricând, consumatorii au acces la o multitudine de canale de informații. În plus, clienții nemulțumiți își pot face vocea auzită extrem de ușor, putând afecta pe termen lung imaginea brandurilor.

Unul dintre aspectele importante atunci când vorbim despre oferirea unor servicii excepționale clienților este sunetul. Colegii noștri de la sediul central Webhelp vorbesc într-un articol despre un material publicat de Forbes, care subliniază cât de important este sunetul în crearea unei experiențe de calitate pentru clienți, pornind de la exemplul unui hotel, unde din cameră se aud valurile mării, iar la barul hotelului se aude o muzică relaxantă, ambele elemente făcându-i pe clienți să simtă că acest loc este unul relaxant.

Iată alte situații în care sunetele pe care le auzi pot face diferența dintre o experiență reușită și una proastă:

· Camera hotelului în care ești cazat este suficient de liniștită pentru a dormi sau nu te poți relaxa din cauza liftului vechi care se aude de fiecare dată când cineva urcă sau coboară?

· Într-un bar sau în restaurant, muzica este suficient de tare pentru a te bucura de o ambianță plăcută, dar, totuși, dată destul de încet pentru a putea avea o conversație cu cineva?

· Într-un aeroport, anunțurile importante se aud clar sau este foarte greu să deslușești ceea ce încearcă angajații să comunice?

· În autobuz sau în tren, personalul are grijă ca pasagerii să asculte muzică sau să privească filme pe telefoanele lor folosind căștile?

· În sala de așteptare a unui spital, scaunele scârțâie sau echipamentele fac prea mult zgomot?

S-ar putea ca unele dintre aceste exemple să fie banale. Însă, o persoană care nu a putut dormi toată noaptea din cauza zgomotului liftului de la hotel nu va mai putea să lucreze a doua zi.

Așadar, iată că, atunci când vorbim despre experiența clienților, contează nu doar lucrurile importante, ci și micile detalii.

Într-adevăr, compania ta poate oferi asistență clienților 24 de ore din 24 pe diverse canale. Dar, poți spune cu adevărat că ai fost în papucii clientului tău și ai experimentat cum arată, cum sună și cum se simt serviciile tale?

Cert este că niciun brand nu-și mai poate permite astăzi să ignore nevoile clienților. Modul în care clienții se simt în timp ce utilizează serviciul tău este singurul lucru pe care îl vor ține minte. Și depinde de tine să faci această amintire cât mai frumoasă ca să fidelizezi acel client și să-l faci să te recomande mai departe.