Cum va ajunge Webhelp numărul 1 în Europa

Webhelp – care aniversează anul acesta 15 ani de la înființare, a depășit pragul de 500 de milioane de euro cifră de afaceri în 2014. Astfel că obiectivul următor este să ajungă pe poziția 1 în Europa, momentan ocupând locul 3 în rândul companiilor ce oferă servicii de outsourcing.

În ceea ce privește clienții, 40% (din cei peste 500 de clienți) sunt pe domeniul telecomunicații, dar grupul se concentrează pe dezvoltarea paletei de clienți.

Olivier Duha, co-fondator al grupului Webhelp alături de Frédéric Jousset, a declarat pentru ediția din 20 aprilie a publicației Les Echos faptul că, din 2010, Webhelp și-a fixat ca obiectiv creșterea poziției în rândul competiției, în paralel cu dezvoltarea companiei și a portofoliului nostru de clienți. “Putem spune, astăzi, că obiectivul nostru a fost atins“, a mai precizat Duha.

Ce se va întâmpla cu Webhelp în 2015?

Ce înseamnă să lucrezi într-o companie precum Webhelp

Secretul Webhelp

Olivier Duha dezvăluie în același articol avantajul companiei sale: “S-a creat o adevărată nebunie atunci când vorbim despre relația cu clientul. Dacă, în trecut, eram percepuți ca un centru de cost, astăzi suntem văzuți drept un potențial centru de profit, pentru că noi oferim valoare pentru clienții noștri.”

Cât despre strategia portofoliului, grupul are acum peste 500 de clienți și se așteaptă la o creștere cu 5-10% pe an a noilor contracte. Miza este pusă pe diversificarea portofoliului de clienți, pentru a ajunge și pe sectoare noi de activitate.

Cei de la Webhelp au în vedere să-și mărească imperiul spre țări din Europa în care nu sunt, momentan, prezenți. Este pregătit să se aventureze și peste Ocean, în SUA – iar proiectele s-ar putea concretiza chiar de anul viitor.