“Dacă nu știu franceza bine pot lucra la Webhelp?”. AFLĂ răspunsul! PLUS alte întrebări de la candidați

Iată cinci dintre întrebările pe care obișnuim să le primim frecvent, atât pe chat-ul de Facebook al paginii noastre, cât și pe adresele de e-mail online@ro.webhelp.com si jobs@ro.webhelp.com. 

1. Ce nivel de limba franceză trebuie să aibă o persoană care vine să se angajeze la Webhelp? Care este nivelul minim de franceză și ce fel de activități / proiect va desfășura această persoană? 
Webhelp România oferă soluții și servicii de administrare a relațiilor cu clienții din diferite domenii de activitate, precum high-tech, telecom, retail, marketing digital și turism, într-un sistem multi-canal (telefon, mail, chat, social media) integrat, conform nevoilor specifice ale fiecărui client în parte. Astfel, în funcție de nivelul de cunoaștere a limbii străine, aptitudinile și motivația colegilor noștri, aceștia desfășoară activități cu grad de dificultate diferit: simple, complexe sau combinate. Candidații noștri trebuie să cunoască limba franceză cel puțin la un nivel mediu.

2. În ce anume constă testul la interviu?
Primul interviu constă în testarea cunoștințelor de limba străină. Acesta are o durată de maxim 90 de minute și validează înțelegerea orală, scrisă, respectiv cunoștințele de gramatică. Pentru activitățile de chat, mail și social media este obligatorie obținerea a cel puțin 50% din punctajul maxim. Există și proiecte pentru care candidații susțin teste suplimentare ce ne permit obținerea mai multor informații despre profilul aplicantului și potențialul său. Pentru activitățile de voce, validarea nivelului de exprimare este realizată de către recrutor care acordă un punctaj în funcție de criterii specifice (fluență, accent, exprimare etc.).

3. În cât timp de la test candidatul primește un răspuns din partea companiei?
Pentru anumite proiecte, candidații primesc răspunsul referitor la posibilitatea de a primi o ofertă de angajare chiar în aceeasi zi. În situația în care candidații susțin teste suplimentare ce trebuie validate și de către șefii de proiecte, răspunsul le este comunicat în maximum 48 de ore.

4. Daca un angajat dorește să aprofundeze cunoștințele de limba franceza are la dispoziție cursuri ? 

Organizăm periodic cursuri de limba franceză, ca parte a procesului de recrutare, pentru a susține viitorii colegi în demersul de a-și îmbunătății nivelul de limba străină și de a obține rezultate optime la testările specifice pentru angajare. Însă, este necesar ca aceștia să aibă în prealabil o bază de cunoștințe de limba franceză.

5. La ce să se aștepte un nou membru al echipei Webhelp, în prima lună după angajare?
În prima lună, ca membri ai echipei Webhelp, colegii noștri beneficiază de traininguri de integrare în universul Webhelp pentru a înțelege procesul de gestiune a relațiilor cu clienții, respectiv traininguri specifice proiectului și activității pe care o vor desfășura. Proaspeții angajați vor lucra alături de colegi experimentați, care le vor sta alături și îi vor ghida în primele zile pentru a le dezvolta încrederea și deprinderile necesare desfășurării optime a activității.