Top 5 cărți pe care să citești dacă lucrezi în servicii clienți

Top 5 cărți pe care să citești dacă lucrezi în servicii cliențiContactul direct cu clienții este poate jobul cu cea mai mare responsabilitate din cadrul unei companii. Asta deoarece această interacțiune determină toate reacțiile și acțiunile ulterioare ale consumatorilor, influențând în mod direct nivelul vânzărilor companiei.

Dacă lucrezi în domeniul serviciilor pentru clienți, știi deja cât de importantă este comunicarea și probabil că îți dorești să stăpânești mai bine și să-ți perfecționezi această artă.

Sunt Diana, de la departamentul de recrutare, iar pentru astăzi ți-am pregătit o listă de cinci cărți pe care orice angajat în departamentul servicii clienți ar trebui să le citească, dacă vor să fie apreciați atât de clienți, cât și de către conducere. Îți promit că nu trebuie să le citești pentru interviul de angajare, însă, ți le recomand cu căldură dacă îți dorești o carieră de succes în acest domeniu.

Iată, așadar, top 5 cărți pe care trebuie să le citești dacă lucrezi în servicii clienți:

1. „Secretele succesului. Cum să vă faceți prieteni și să deveniți influent”, de Dale Carnegie

Este o carte despre cum să te înțelegi cu oamenii, fie că sunt colegi de serviciu, prieteni sau membri ai familiei. Autorul dezvăluie secrete importante despre ce anume îi motivează pe oameni și cum poți folosi aceste lucruri pentru a-i face fericiți și pentru a obține ce îți dorești. Sunt lucruri care au rămas la fel de valabile astăzi precum au fost în 1937, când a fost publicată pentru prima dată această carte.

2. „Nudge. Cartea ghionturilor pentru decizii mai bune legate de sănătate, bogăție și fericire”, de Richard H. Thaler și Cass R. Sunstein

Este o carte care îți va schimba modul în care gândești despre alegere. Vei vedea cum poți influența oamenii pentru a lua decizii mai bune legate de sănatate, bogăție și fericire. Folosindu exemple revelatoare din viața de zi cu zi, autorii argumentează că nu există alegere care să fie prezentată într-un mod neutru. Poți afla din această carte cum să influențezi alegerile clienților și cum îi poți ajuta să obțină o valoare mai mare a produsului sau serviciului.

3. „Cum să duceți lucrurile la bun sfârșit. Arta productivității fără stres”, de David Allen

Să lucrezi în domeniul servicii clienți nu este un lucru ușor. Un management eficient al timpului poate face diferența între rezolvarea eficientă a problemelor pe măsură ce apar și un Inbox plin cu emailuri critice din partea clienților. Vei afla despre cum să fii productiv fără să fii copleștit de stres.

4. „Cum să livrezi fericire. Calea către profituri, pasiune și scop”, de Tony Hsieh

În această carte, Tony Hsieh, CEO al companiei Zappos, vorbește despre lecțiile pe care le-a învățat în viață și în afaceri. Tony a implementat o cultură organizațională foarte diferită de cele tradiționale și a reușit să atingă astfel succesul. El spune că, atunci când cauți să-i faci fericiți pe cei din jurul tău, poți deveni mult mai fericit și tu.

5. „Economia Thank You”, de Gary Vaynerchuk

Ideea de bază a cărții este că a-ți arăta recunoștința este secretul care stă la temelia unei afaceri care vrea să fie sustenabilă. Este o carte despre impactul schimbării majore pentru afaceri în urma extinderii pe scară largă a internetului. Cu numeroase studii de caz și exemple personale, este o carte despre cum să crești în piața modernă arătând că îți pasă de clienți.

Fiecare dintre aceste cinci cărți îți va aduce un plus de înțelegere și o îmbunătățire la nivel de comunicare. Jobul tău implică o dezvoltare continuă, iar citind aceste cărți vei obține ce îți dorești la nivel profesional.

PS: Îți recomand să citești chiar și 10 minute pe zi. Vei vedea că, timp de un an, vei reuși să citești până la 12-14 cărți. 10 minute de lectură pe zi înseamnă 3650 de minute dedicate dezvoltării tale personale timp de 1 an. Este realizabil, chiar dacă ai un program foarte încărcat.


Îți mai recomand și:

5 cărți pentru 2016 care să te ajute să-ți crești încrederea în tine

Cinci cărți pe care să le citești pentru a-ți asigura succesul în carieră

 


Dacă te afli în căutarea unui job trimite CV-ul pe jobs@ro.webhelp.com. Webhelp, primul angajator din România în rândul francofonilor, are o echipă de peste 2.000 de angajați în cele șase sedii, trei în București și câte unul în Iași, Galați și Ploiești. Iar dacă vorbești o altă limbă străină (engleză, italiană, chineză, cehă, chineză etc) poți trimite cu încredere CV-ul tău, pentru că avem proiecte și pentru tine!

Sursa foto: pixabay.com