Webhelp își consolidează prezența în domeniul sănătății

Odată cu achiziția Direct Medica, grupul internațional Webhelp devine un jucător european puternic în domeniul sprijinirii pacienților.

După ce a achiziționat compania Netino, în luna octombrie a anului trecut, și MyStudioFactory, în luna decembrie 2016, Webhelp continuă să se extindă în Franța, țara de origine a companiei. Grupul Webhelp, specializat în furnizarea de servicii de relații cu clienții, a anunțat recent achiziționarea pachetului majoritar de acțiuni al companiei Direct Medica.

În urma modificării acționariatului, cei trei cofondatori și directori ai Direct Medica își păstrează o parte semnificativă a capitalului, dar și funcțiile pe care le dețin. Compania, înființată acum 17 ani, a atins o cifră de afaceri de 30 de milioane de euro, în 2016, având o rată a rentabilității de peste 10%.

Direct Medica îi permite Webhelp să intre mai rapid pe piața relațiilor cu clienții din domeniul sănătății, pe care Olivier Duha, cofondator si copreședinte al Webhelp, o consideră o piață strategică. „Având în vedere potențialul acestei industrii în creștere și mizele foarte mari, am avut o prezență pe care o considerăm prea mică”, a afirmat confondatorul Webhelp, citat de presa franceză. Oficialul a făcut referire, totodată, și la domeniul relațiilor cu clienții din industria auto, un sector care prezintă interes pentru Webhelp.

Odată cu achiziția Direct Medica, Webhelp, cel mai mare grup european în domeniul serviciilor pentru clienți, își dorește să pună bazele unui jucător de talie europeană în domeniul susținerii pacienților.

Acesta este un model foarte ușor de replicat, a declarat Jérôme Stevens, unul dintre cofondatorii Direct Medica.

De altfel, Webhelp a identificat deja anumite obiective pentru a consolida Direct Medica, astfel încât compania să-și dubleze cifra de afaceri. „Pentru a reuși, compania trebuie să reușească să integreze actorii locali”, a spus Olivier Duha.

Primele organizații interesate de acest demers sunt companiile farmaceutice care doresc să negocieze cu un operator european. De asemenea, spitalele private și publice, care lucrează în domeniul îngrijirii pacienților folosind noile tehnologii din acest domeniu își doresc să îmbunătățească relațiile cu pacienții lor.